אילו משרות תוכלו למצוא כנהגים?



אם אתם אוהבים לשבת מאחורי ההגה ונהנים מעבודה עצמאית, למה שלא תלכו לעבוד בתור נהגים? צירפנו לכם כמה משרות שתוכלו למצוא בתור נהגים, בהתאם לסוג הרישיון הנדרש:

נהגים בעלי רישיון מסוג ב' - מלבד רישיון, נדרש גם ניסיון מקצועי קודם בנהיגה. נהגים אלו יכולים לעבוד בחברת הסעות כנהגי בוס, בחברות השכרת רכבים וליסינג בשינוע רכבים ממקום למקום, בחברת שליחויות בחלוקת דברי דואר/פריטים אחרים ועוד. עם זאת, אם אתם חולמים על רכב צמוד מטעם העבודה, כנראה שנאלץ לנפץ לכם את האשליות: ברוב במקרים, הרכב אינו נשאר עם הנהג בסיום יום העבודה.

נהגי משאיות סמי-טריילר ופול-טריילר – רישיון 04 – נהגים אלו נחשבים למבוקשים במיוחד בשוק. נהיגה על משאית סמי או פול טריילר מצריכה, מלבד רישיון מתאים, גם ניסיון רב שנים ויכולת נהיגה מעולה.

בתור נהגי סמי טריילר תוכלו לעבוד בהובלת מטענים כבדים, למיקומים שהם לרוב מרוחקים ובמשמרות שעלולות להגיע ל-12 שעות. לא תתבקשו להעמיס ולפרוק את הסחורה בעצמכם, שכן סחורה בסדר גודל כזה מצריכה מלגזה.

נהגים על רכב ציבורי – רישיון נהיגה על רכב ציבורי – עם רישיון מסוג זה, תוכלו לעבוד כנהגים בחברת הסעות פרטית או ציבורית, או בתור נהגי מונית.

נהגים בעלי רישיון על משאיות עד או מעל 12 טון – רישיון ג' – בישראל קיים ביקוש רב לנהגי משאיות. נהגים אלו יכולים לבחור מתוך מגוון תפקידים:

עוזרי נהג - בתחילת דרככם (ואם יתמזל מזלכם, שכן בחלק מהחברות ידרשו מכם ניסיון של שנה), תוכלו לעבוד כעוזרי נהג ולסייע לנהג בהכנסה ובפריקת סחורה, מה שמצריך מכם כושר גופני מעולה.

תפקידים נוספים המצריך כושר גופני מצוין הוא נהגי חלוקה – במסגרת התפקיד תתבקשו להעמיס סחורה, לשנע, לפרוק אותה וכו'. מי שצבר ניסיון והוא בעל יכולת ניהול, יוכל להתקדם לתפקיד של מנהל קו חלוקה, הכולל גביית כספים, מכירת מוצרים, הפקת חשבוניות ועוד.

ואן-סייל – מי מכם שניחן, מעבר ליכולת נהיגה, גם ביכולת שרותית ומכירתית, יוכל לעבוד בתור סוכן מכירות ולייצג את החברה שהוא עובד בה מול הלקוח. במסגרת תפקידו יוכל לבצע מכירות (וליהנות מאחוזים יפים), לגבות כספים, לקחת הזמנות ולעבוד מול נציגי השירות בחברה. 

מפעיל מלגזה – מותנה במעבר קורס מקצועי - כדי להוציא רישיון למלגזה, תצטרכו, בנוסף לדרישות נוספות, לסיים קורס מלגזה, שכן רישיון על טרקטור אינו מספיק. קיימת אפשרות לסיים את הקורס ביומיים מרוכזים.

בתור נהגי מלגזות תוכלו לעבוד במחסנים ובמפעלי ייצור ולשנע מטענים וסחורות ממקומות ומגבהים שונים. בדרך כלל, הנהיגה על מלגזה מתבצעת במקום סגור ובכך היא שונה מכל תפקידי הנהיגה האחרים.

לסיום, בתור נהגים מקצועיים ומנוסים, תוכלו ליהנות מגוון רחב של מקומות עבודה. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה