לעבור טסט לטרקטור בקלות ובמהירות - גם אתם יכולים



הטרקטור הינו אחד מהכלים השימושיים ביותר בחקלאות והתעשייה הישראלית. זוהי הסיבה מדוע כל מי שמחזיק ברשותו רישיון לטרקטור מבטיח לעצמו עבודה כמעט מיידית. בשורות הקרובות תגלו כיצד גם אתם תוכלו לעבור טסט לטרקטור בדרך להוצאת הרישיון הנכסף.

מי רשאי לעבור טסט לטרקטור?

אם אתם כבר בני 15 ומעלה הרי שבהחלט תוכלו להתחיל ללמוד כיצד נוהגים על טרקטור. לעומת כלי רכב אחרים עבור כלי זה אין צורך להחזיק ברישיון סוג B, ועל כן ניתן לעבור טסט לטרקטור כבר החל מגיל 16. הרישיון עצמו  קרוי רישיון דרגה 1 וכל שיש לעשות על מנת להתחיל ללמוד לקראת הטסט (כאמור ניתן להתחיל ללמוד מגיל 15) הוא להוציא טופס ירוק באחת מתחנות הצילום שמאושרות לכך ע"י משרד התחבורה, לעבור שם בדיקת עיניים ולהחתים רופא על בריאות תקינה. 

היכן לומדים לקראת הטסט?

על מנת להתחיל וללמוד בצורה מסודרת עליכם ראשית כל לאתר בית ספר לנהיגה שמאושר ע"י משרד התמ"ת להעברת קורסי נהיגה על טרקטור, ומשמעות הדבר היא כי הן המבחן התיאורטי והן המבחן המעשי מבוצעים שניהם באותו המקום. למעשה, לא ניתן לגשת למבחן התיאוריה מבלי שתקבלו מסמך שמעיד על כך כי עברתם קורס תיאורטי בהצלחה. הקורס התיאורטי כולל את כל ההיבטים הקושרים לבטיחות הנהיגה בטרקטור, ליציבות הכלי ולדרכים לשמור על התחזוקה שלו. לאחר הקורס התיאורטי ומעבר בהצלחה של התיאוריה תיגשו לחלק המעשי של הקורס שכולל התנסות פעילה בנהיגה על כלי רכב זה. לאחר שעות התירגול יחליט המדריך האם אתם כשירים לעבור את הטסט, אותו תבצעו במתחם הלימוד עצמו. יש לציין כי מעבר בהצלחה של טסט לטרקטור יקנה לכם לא רק את הזכות לנהוג על הכלי, אלא גם על כלים דומים כגון טרקטורון, ריינג'ר ועוד. 

מעבר טסט על טרקטור - חשיבות בית הספר שתבחרו בו

הטיפ המשמעותי ביותר שניתן לספק למעוניינים להוציא רישיון על טרקטור הוא לבחור בבית ספר לנהיגה איכותי ומקצועי. בית ספר שכזה יספק לכם את כל הכלים על מנת להגיע מוכנים למבחן התיאוריה ולעבור אותו בקלות וכמו כן יספק עבורכם את המשטחים הטובים ביותר להתנסות מעשית, מה שיאפשר לכם לעבור את הטסט ביתר קלות. מעבר הטסט בהצלחה תלוי במידה משמעותית במספר שעות ההתנסות המעשית ובית ספר רציני לא יחסוך על תלמידיו בהיבט זה ואף יציע עבורם את צוות המורים האיכותי ביותר. בסופו של דבר, טסט לטרקטור ניתן להוציא תוך זמן קצר וכתלות בזמינות הפנויה של התלמיד. ניתן למצוא קורסים במתכונת של לימודי ערב או קורסים מזורזים שנמשכים על פני שבוע מרוכז שבו מספיקים לעבור תיאוריה, התנסות מעשית ואת הטסט עצמו. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה