טיפים להוצאת רישיון למלגזה בצורה מהירה



המלגזה היא כלי מאוד שימושי וייחודי בתעשייה ובחקלאות. מדובר באחד מכלי העבודה היעילים ביותר שמסוגל להרים בצורה אנכית משקלים רבים, לעבור במקומות צרים ולאפשר העברת חפצים ממקום למקום בקלות וביעילות מרובה. בישראל על מנת לנהוג על מלגזה יש להוציא רישיון מתאים וזאת לאחר עמידה בכל התנאים שנקבעו בחוק. למרבה הצער רבים לא מצליחים לעמוד בתנאים אלו ונכשלים במבחנים העיוניים והמעשיים והזמן עד לקבלת הרישיון, אם בכלל, מתארך. כאן נציג בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם להוציא את הרישיון הנכסף בקלות ובמהירות.

רישיון למלגזה - התנאים המקדימים

על מנת להוציא רישיון למלגזה באופן מהיר עליכם לוודא כי אתם עומדים בכל התנאים המקדימים. כל שעליכם לעשות הוא להיות בני 18 ומעלה ובעלי רישיון נהיגה לרכב או רכב משא. רישיון דרגה ב' (או רישיון על טרקטורון) יאפשר לכם להוציא רישיון למלגזה עד 20 טון ורישיון ג' יאפשר לכם לתפעל מלגזות כבדות הרבה יותר. בנוסף עליכם יהיה להגיע לאחת מתחנות הצילום של משרד הרישוי, לבקש טופס ירוק (רש"ל 18) ולמלא אותו באופן קפדני, לעבור בדיקת ראייה ולהציג אישור מרופא משפחה על בריאות תקינה. דאגתם לכל אלה מראש? מעולה! כעת עליכם להיכנס בשעריו של בית ספר לנהיגה מתאים והרישיון קרוב מתמיד.

לבחור את בית הספר לנהיגה בצורה חכמה

על מנת לקבל רישיון למלגזה יהיה עליכם לעבור קורס ייעודי באחד מבתי הספר לנהיגה המאושרים לכך ע"י משרד התמ"ת, לעבור בחינה עיונית (תיאוריה) וגם טסט מעשי. מדובר בהליך מהיר מאוד שכולל 10 שעות קורס עיוני ו- 5 שעות התנסות מעשית בלבד שבסיומם מתבצעים מבחנים שנערכים בבית הספר לנהיגה שבחרתם ע"י בוחנים של משרד הרישוי. הרבה מעבר להוצאת הרישיון, התרגול והלימוד העיוני של החומר חשובים מאוד לשם שמירה על בטיחותכם בעבודה שכן תוך יומיים בלבד תצאו לדרככם עם רישיון עבודה לכל עניין ודבר. על מנת שאכן תוכלו להיות מוכנים לעבוד עם הכלי חשוב כי תבחרו מראש בבית ספר לנהיגה מוביל. בית ספר שכזה ילמד את המועמדים לרישיון את כל החומר בצורה מושכלת, זאת ע"י מרצים מנוסים ובאמצעות מגוון חומרים, דפים מודפסים, סרטונים ועוד. לפני המבחן כל תלמיד יקבל שאלות רבות לדוגמא ויתרגל את כל החומר כך ששום שאלה לא תפתיע אותו ברגע האמת. לאחר מעבר התיאוריה ניגשים לחלק המעשי. גם במישור הזה רק בית ספר לנהיגה ברמה גבוהה ישקיע מעל ומעבר בשעות נהיגה וסימולציה בשטח כך שבטסט עצמו תפגינו מיומנות ראויה שתעביר אתכם בקלות בדרך לקבלת הרישיון המיוחל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה